Naar mijn service

Bezorgservice

U kunt uw abonnement(en) inzien en wijzigingen doorgeven als u bent ingelogd.

Handig om te weten

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt uw bezorgklacht zelf doorgeven via uw NOF-account of contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wat zijn de bezorgtijden van de NOF?
Wij streven ernaar de krant op dinsdag en vrijdag uiterlijk om 07.00 uur bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen.
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorg fout.

Registreren

Heeft u nog geen NOF-account?

Registreer nu gratis om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2004
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur