Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw NOF account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt uw bezorgklacht zelf doorgeven via uw NOF-account of contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 12.00 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde dag tussen 12.00 en 14.00 uur na. Is de klacht na 14.00 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Wat zijn de bezorgtijden van Nieuwsblad NOF?
Wij streven ernaar de krant op dinsdag en vrijdag uiterlijk om 07.00 uur bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen.
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorg fout.

Registreren

Heeft u nog geen NOF-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2004
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur