Naar mijn service
 

Bezorgmelding doorgeven via uw NOF-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Bezorgmelding doorgeven zonder account

Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen? Onze excuses voor het ongemak. U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Bezorgmelding hier indienen
Wat zijn de bezorgtijden van Nieuwsblad NOF?
Wij streven ernaar de krant op dinsdag en vrijdag uiterlijk om 08.00 uur bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende verschijndag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen.
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorg fout.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2004
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur