Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Meest gestelde vragen

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Bekijk hier de abonnementsvoorwaarden van Nieuwsblad Noordoost-Friesland.

Ons privacy statement leest u hier.
Ik ga op vakantie, kan ik gebruik blijven maken van de Nieuwsblad Noordoost-Friesland krant app?
U kunt tijdens uw vakantieperiode de bezorging van de krant tijdelijk stoppen en de krant met de Nieuwsblad Noordoost-Friesland krant app blijven lezen. Deze service voorkomt dat uw brievenbus tijdens uw vakantie verstopt raakt.

Bij verblijf in het buitenland vragen wij u rekening te houden met wifi of dataverbinding. U heeft deze verbinding nodig om de krant van die dag te downloaden. Aan een dataverbinding zijn mogelijk kosten verbonden, afhankelijk van uw telefonie provider. Eenmaal gedownload kunt u de krant offline naar wens lezen, waar en wanneer u maar wilt.
Wat zijn de bezorgmogelijkheden tijdens een onderbreking?
Bezorging onderbreken, wel de krant digitaal blijven lezen.
Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
U kunt uw nieuwe adres zelf doorgeven via uw NOF-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum, telefonisch via 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt uw bezorgklacht zelf doorgeven via uw NOF-account of contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wat zijn de bezorgtijden van de NOF?
Wij streven ernaar de krant op dinsdag en vrijdag uiterlijk om 07.00 uur bij u te bezorgen.
Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u de eerste krant in de bus of toegang tot uw digitale krant. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
Kan ik de NOF ook digitaal lezen op bijvoorbeeld mijn telefoon of tablet?
Met de Nieuwsblad Noordoost-Friesland krant app heeft u onbeperkt toegang tot onze digitale editie. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. U kunt artikelen ook downloaden.
Mijn vraag staat hier niet tussen.
Wij helpen u graag verder bij ons KlantenContactCentrum, 088 800 2004.
Ik wil bezorger worden.
Wat fijn dat u bezorger wilt worden. Wij verwijzen u graag naar www.krantine.nl voor meer informatie.
Wat houdt de nieuwsbrief in en hoe kan ik deze ontvangen?
Niets missen van het nieuws uit Noordoost-Friesland? Via onze nieuwsbrief houden we u op de hoogte van het belangrijkste nieuws van de week. U kunt zich inschrijven door op deze link te klikken: Aanmelden nieuwsbrief Nieuwsblad NOF
Ik wil graag een artikel uit een oude krant teruglezen, hoe doe ik dat?
U kunt alle uitgaven van NDC mediagroep inzien die ouder zijn dan 4 weken. Ga naar www.dekrantvantoen.nl
Ik wil graag een naamswijziging doorgeven.
Voor het wijzigen van uw naamgegevens verzoeken wij u contact op te nemen met ons KlantenContactCentrum, telefonisch op 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wat zijn de abonnementstarieven?
Abonnementstarieven (via automatische incasso - € 2,00 extra bij betaling per acceptgirokaart):

Vast abonnement:.................per kwartaal € 32,75 - per half jaar € 60,25
Digitaal abonnement:............per maand € 4,99
Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
Op vakantie, maar geen zin in een volle brievenbus? De krant past zich aan bij uw vakantieplannen. U kunt de bezorging tijdelijk onderbreken, hierbij kunt u de krant digitaal blijven lezen.
Ik wil mijn vakantie doorgeven.
U kunt zelf uw vakantie doorgeven via uw NOF-account. Voor vragen kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Wat zijn de voorwaarden van de onderbrekingsservice?
Uw aanvraag dient minimaal drie werkdagen voor vertrek bij het
KlantenContactCentrum van het Nieuwsblad Noordoost Friesland binnen te zijn.

Gebruik maken van de vakantieservice kan voor een periode van minimaal 4 dagen en maximaal 3 maanden.
Gratis bezorging van de krant is alleen mogelijk indien het tijdelijk bezorgadres in het verspreidingsgebied van het Nieuwsblad Noordoost Friesland ligt. Buiten het verspreidingsgebied worden portokosten in rekening gebracht.
Voor een optimale postbestelling in binnen- en buitenland kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden. Houdt u er rekening mee dat de krant met vertraging bij u wordt bezorgd.
De onderbrekingsservice geldt alleen voor vaste- en deelabonnees, niet voor proefabonnees.
Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
Wilt u een wijziging doorgeven in uw onderbrekingsservice of deze annuleren? Neem dan contact op met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Ik heb een proefabonnement, mag ik gebruik maken van de onderbrekingsservice?
Proefabonnees kunnen helaas geen gebruik maken van onze onderbrekingsservice.
Ik wil graag een familiebericht plaatsen.
Met familieberichtenonline.nl kunt u op een eenvoudige, snelle en zekere manier uw overlijdensbericht of familiebericht samenstellen en plaatsen in de door u gewenste regionale en landelijke dag- en weekbladen.

Via www.familieberichtenonline.nl kunt u uw familiebericht opgeven. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze afdeling Familieberichten. De afdeling is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur en op zondag van 13.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 088 800 5700.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Uw gegevens kunt u zelf aanpassen via uw NOF-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2004.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen.
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorg fout.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnement stopt niet automatisch, deze geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees hier de volledige voorwaarden.
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Wij vinden het jammer dat u dit overweegt. Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand. Wij helpen u graag bij ons KlantenContactCentrum, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur via 088 800 2004.
Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via ons KlantenContactCentrum op 088 800 2004.
Wanneer is de digitale krant beschikbaar?
De digitale krant is elke ochtend vanaf 7.00 uur ’s ochtends beschikbaar.
Wat zijn Plus artikelen?
Onze Plusartikelen kunt u vinden op nieuwsbladnof.nl. De Plusartikelen belichten unieke verhalen, gedegen onderzoeksjournalistiek en uitvoerige achtergronden. Het zijn altijd artikelen met net even meer diepgang. Als abonnee heeft u onbeperkt toegang tot deze artikelen.
Ik wil de redactie attenderen op een item of een tip geven.
Nieuwsblad Noordoost Friesland volgt het nieuws in de gemeenten Noardeast Fryslan, Dantumadiel, Achtkarspelen, Ameland, Schiermonnikoog en Tytsjerksteradiel.

Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar redactie.kdc@ndcmediagroep.nl
Wanneer moet ik een verhuizing doorgeven?
Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens aan ons door.
Ik wil graag een geboorte/ jubileum plaatsen.
Voor geboorte en jubilea kunt u een mail sturen naar: info@rubrieks.nl tevens kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 4000.

Registreren

Heeft u nog geen NOF-account?

Registreer nu gratis om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2004
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur
Abonneren Lezersvoordeel Digitale producten